Regulamin sklepu internetowego TEBABY
Postanowienia ogólne
§1
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności dokonująca zakupów
KONSUMET– osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego)
REGULAMIN – niniejszy regulamin
SKLEP – sklep internetowy działający pod adresem ……………………………..
SPRZEDAWCA –Klaudia Dominika Paź prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Klaudia Paź TEBABY, z siedzibą przy ul. Ząbkowskiej 5/38, 03-736 Warszawa NIP: 1132921200, REGON: 365741251
§2
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną produktów świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronie Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie wystarczające są:
- dostęp do Internetu
- standardowy system operacyjny
- standardowa przeglądarka internetowa
- posiadanie aktywnego adresu e-mail
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
§3
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie.
- Do złożenie zamówienia nie jest konieczne założenia konta w Sklepie.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
§4
- W celu prawidłowej realizacji sprzedaży Klient podaje następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- dane adresowe do wysyłki
- numer telefonu
- Administrator przetwarza dane osobowe osoby, której dane dotyczą w następujących celach:
- prawidłowej realizacji zawartej umowy
- telefonicznego lub mailowego kontaktu z Klientem w związku ze złożonym zamówieniem
Ceny i metody płatności
§4
- Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu zawierają podatek VAT i podawane są w złotych, a także nie zawierają kosztów dostawy.
§5
- Koszty dostawy uzależnione są od wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia produktu spośród pozostających do wyboru w Sklepie i podane są przed dokonaniem zapłaty za produkt.
§6
- Klient może wybrać następujące metody płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
- gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy
- płatność elektroniczna za pośrednictwem płatności SHOPLO
- gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
Realizacja zamówienia
§7
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 3 dni od chwili zawarcia umowy.
§8
- Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego
§9
- Produkt zostanie wysłany do Kupującego według jego wyboru za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej
- firmy kurierskiej pod wskazany przez Kupującego adres
- Paczkomaty InPost
Odstąpienie od umowy Konsumenta
§10
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia dostawy produktu pod wskazany adres lub od dnia odbioru osobistego.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§11
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz.
§12
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
§13
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Odpowiedzialność za wady
§14
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
§15
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
- żądać wymiany produktu na wolny od wad
- żądać usunięcia wady
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
§16
- Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
Postanowienia końcowe
§17
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§18
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§19
- Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Kupujący zostanie poinformowany poprzez informację na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Kupujący posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Kupujący posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści