#1 Nowe logo Burberry

Nowy dyrektor kreatywny, Burberry, Riccardo Tisci, zmienił logo brytyjskiego domu mody i stworzył nowy firmowy print. Logotyp nie kojarzy się już z estetyką retro, jest bardziej nowoczesny i minimalistyczny, a nowy print nawiązuje do inicjałów założyciela domu mody Thomasa Burberry.

#2 Wegańskie hot-dogi

IKEA od dawna znana jest ze swoich hot-dogów, po które sięgali klienci wychodząc z zakupów. Teraz szwedzka sieciówka, idąc z biegiem czasu, wprowadza do swojego menu wegańską alternatywę. Wege hot-dogi robią furorę. Zwłaszcza, że IKEA nie postawiła na zwykłą, sojową parówkę. 2 złote w kieszeń i idziemy próbować!

 

 

#3 Lazurowe Wybrzeże w butelce

Vindigo to nowość wśród alkoholi na francuskim rynku. Wyraźnie owocowe wino w kolorze Lazurowego Wybrzeża idealne wpasowuje się w letni klimat. Jego barwa otrzymana jest z naturalnego barwnika, dzięki czemu wino jest 100% naturalne. Póki co dostępne jest tylko we Francji, ale zapewne szybko opanuje światowy rynek. Chcemy go spróbować!

 

 

 

 I pytanie: Czego to ludzie NOWEGO nie wymyślą…?

 

O Autorze

Spontaniczna, wygadana i wszędzie jej pełno. Łatwo nawiązuje znajomości. Kocha przebywać wśród ludzi, których zaraża pozytywna energią. Interesuje się psychologią, stosunkami międzyludzkimi i sztuką. Chce zwiedzać świat i poznawać nowe kultury, nie tylko przez telewizję i Internet.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany