Przed nami kolejny webinar pod tytułem „Jak wrócić do aktywności sportowej po ciąży” . Poprowadzi go wspaniała trenerka personalna Kasia Kopecka. Wiele kobiet przed zajściem w ciążę było bardzo aktywnych fizycznie. To naturalne, że po urodzeniu dziecka, pragną jak najszybciej powrócić do swojej ulubionej dyscypliny sportowej. Jednak należy pamiętać, że ciało kobiety wiele przeszło w czasie ciąży i podczas porodu. Zmiany adaptacyjne ciąży nie zawsze cofają się w ciągu 8 tygodniu fizjologicznego połogu, dlatego bardzo ważne jest stopniowe przygotowywanie ciała do bardziej intensywnych i wymagających form ruchu.
Zapraszamy na webinar!

Zapisy poprzez stronę:   „Dbam o siebie po ciąży”

 

Zagadnienia:

– wpływ ciąży i porodu na zmiany w układzie szkieletowo-mięśniowo-powięziowym kobiety,

– dlaczego fizjologiczny połóg jest niewystarczający dla odzyskania pełnej sprawności fizycznej przez młodą mamę,

– trzy najbardziej popularne sporty: bieganie, jazda na rowerze (MTB, szosa), pływanie. Do tego omówienie zajęć crossfit, Zumby i wspinaczki górskiej. O prawidłowej technice i wymaganiach wobec ciała,

– krok po kroku prawidłowa, czyli bezpieczna i efektywna ścieżka powrotu do formy i ulubionych sportów,

– partie ciała, które stanowią bezwzględny fundament dla każdej z powyższych dyscyplin, aby nie narażać się na kontuzje, a jedynie czerpać korzyści zdrowotne i estetyczne,

– konsekwencje zbyt wczesnego powrotu lub niewłaściwego przygotowania fizycznego do poszczególnych dyscyplin sportu.

 

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany