#1 Pięcioletnia North West debiutuje w kampanii Fendii

Córka Kim Kardashian wraz z matka i babcią wzięła udział w kampanii Fendii z okazji dziesięciolecia torebki PeekaBoo. Na zdjęciach widać, że trzy pokolenia klanu Jenner-Kardashian-West wspólnie miło spędziły czas podczas sesji, ale czy to dobre zajęcie dla pięcioletniej North?

 

#2 Koniec MLE

Kasia Tusk sprzedała udziały spółki MLE, którą założyła w 2015 roku z Joanną Lisowską, współautorką bloga Make Life Easier. Spółka zajmowała się sprzedażą autorskiej kolekcji odzieży blogerki. Teraz spółka ma już nowych udziałowców i inną nazwę. Dlaczego Kasia zdecydowała się na porzucenie tak dobrze prosperującego biznesu? Zaskoczy nas czymś nowym?

 

 

#3 Linia kosmetyków od Cabello

Camila Cabello nawiązała współpracę z L’Oréal Paris i wprowadziła na rynek linię kosmetyków nawiązujących do jej hitu „Havana”. Kolekcja składa się z produktów, które mają zapewnić nam piękna skórę bez wkładania dużego wysiłku w makijaż. Kosmetyki można kupić za pośrednictwem strony internetowej. Ceny wahają się od 10 do 14 dolarów. Wypróbujecie nowości z kosmetycznego rynku?

 

 

#4 Kolczyki u małej Stormi

Fala hejtu spadła na Kylie Jenner, odkąd fani zauważyli na zdjęciach opublikowanych na Instagramie nową biżuterię jej córki. Kylie przekuła pięciomiesięcznej Stormi uszy. Zdania na temat kolczyków u tak małego dziecka są podzielone. Czy pięć miesięcy to na pewno odpowiedni wiek na taką biżuterię?

 

THIS IS SO CUTE 7/11/18

A post shared by Kylie Jenner (@kyliesnapchat) on

O Autorze

Spontaniczna, wygadana i wszędzie jej pełno. Łatwo nawiązuje znajomości. Kocha przebywać wśród ludzi, których zaraża pozytywna energią. Interesuje się psychologią, stosunkami międzyludzkimi i sztuką. Chce zwiedzać świat i poznawać nowe kultury, nie tylko przez telewizję i Internet.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany