Chcemy, aby nasza kampania przyczyniła się do uwolnienia z „wewnętrznych więzień”, żeby ludzie uświadomili sobie, że posiadają w sobie klucz do wewnętrznych blokad wynikających ze stereotypów i przekonań.

Całe życie jesteśmy zamykani w stereotypowych rolach życiowych zapominając o swoich innych ważnych aspektach.

„Jestem matką, świat sukcesu zawodowego jest nie dla mnie.”

„Muszę godzić się na poniżenia, bo bez niego sobie nie poradzę.”

„Jestem zabójczynią, nic dobrego w życiu nie może mnie spotkać.”

Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwu żyjącemu na wolności, że przekonania typu „nie mogę/nie mam wyjścia/muszę” są tylko i aż iluzją oraz wytworem umysłu.

Projekt ma również obudzić odbiorców do własnych, wewnętrznych zmian, oraz zwrócić uwagę społeczną na kobiety odbywające karę pozbawienia wolności jako integralną część naszego społeczeństwa i na to, że należy się im szacunek. Wspiera również proces resocjalizacji kobiet odbywających karę więzienia w Areszcie Śledczym Warszawa Grochów.

Część dochodu ze sprzedaży kalendarza zostanie przekazana fundacji Feminoteka.

Do partnerstwa w ramach kampanii społecznej „A co jest Twoim więzieniem?” zaprosiłyśmy :

  • Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, który czynnie popiera akcję,

Nordic House Deweloper Sp. z o.o.,

Fundację:

Annę Matusiak – Rześniowiecką, dziennikarkę radiową i telewizyjną z Radia dla Ciebie,

TVP2  – „Pytanie na Śniadanie”,

Delta Kurier Sp. z o.o.

Patronat medialny:

Podziękowania:

Do powstania kalendarza przyczynili się:

Anna Mańturzyk – stylizacje, fryzury, makijaż, charakteryzacja ,

Aleksandra Nędziak – stylizacje, makijaż, fryzury, charakteryzacja,

Aleksandra Bendkowska – makijaż,

Monika Smykowska – Golec – projekt graficzny, skład, zdjęcia,

Agata Kułakowska – zdjęcia.

Przyłączajcie się akcji, informujcie znajomych i bądźcie z nami!

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć!

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany